Standardem pro placení na internetu se stávají platební brány. Placení skrze ně je výhodné jak pro zákazníky, také i pro provozovatele e-shopu. Jsou rychlé, bezpečné a pohodlné. Přítomnost platební brány v internetovém obchodě se dneska stává doslova nutností. Vždyť na dobírku už dnes naštěstí prakticky nikdo nic neobjednává a možností platby převodem už nejspíše taky nikoho neohromíte. Pokud tedy nemáte implementovanou platební bránu, existuje velká šance, že zákazník svůj nákup nedokončí.
Konkurenční prostředí v prostředí e-commerce je tvrdé a o přeměně návštěvníka v nakupujícího rozhodují doslova detaily. Pokud se uživateli něco nelíbí, není pro něj nic jednoduššího než nákup dokončit jinde. A právě proto musí být nakupování na internetu co nejpřímější. Platební brána je jednou ze základních stavebních kamenů jednoduchého nákupního procesu.
Nejrůznějších platebních bran existuje celá řada. Je pravdou, že pro zákazníka působí v podstatě všechny úplně stejně. Jde o textové pole pro zadání údajů z platební karty nebo v lepším případě odkaz na zpracování platby přes Apple Pay či Google Pay. Pro majitele internetového obchodu je ale důležité zvolit si takovou platební bránu, která bude spolehlivá a intuitivní.
Nejvíce cool platební brána světa
Jednou z takových je platební brána Stripe. Ač jde o celosvětově jedno z nejpoužívanějších řešení pro online platby, v našich končinách se zatím příliš nepoužívá. A to je docela škoda. Stripe je totiž jedním z nejúspěšnějších startupů současnosti, kterého se bojí i PayPal. Uživatelé u Stripe oceňují především velmi přehlednou administraci a bezplatnou registraci. Začít prodávat se Stripe je tak skutečně velmi jednoduché. Přes svou jednoduchost ale Stripe myslí na uživatele, kteří si platební bránu chtějí více přizpůsobit vlastním potřebám.
Vynikající pro podnikatele, kteří prodávají online i offline
Společnost totiž dává k dispozici i pokročilou technickou dokumentaci, na základě které je možné upravit si platební bránu podle vlastních představ. Že jde o robustní řešení, dokládá fakt, že Stripe vydává i vlastní platební karty a poskytuje také klasické platební terminály. To je ideální, pokud vlastníte e-shop i kamennou prodejnu. Založení účtu je zcela zdarma, stejně jako následný provoz. Stripe si jen strhává provize a poplatek za skutečně provedené platby. U platebních bran jde o zcela běžný postup, kdy jako provozovatel e-shopu platíte zprostředkovateli provizi jen za opravdu uskutečněné platby. Tedy bez zbytečné paušální částky, která je u podobných řešení taktéž běžná.
Stripe je oficiálně dostupný i v Česku
Donedávna měl Stripe jednu výraznou slabinu. Nebyl dostupný v České republice a přijaté platby tak bylo nutné složitě převádět. To už ale dnes neplatí. Od loňského roku je totiž Stripe oficiálně dostupný také u nás, takže převedené prostředky bez problémů a hlavně bez zbytečných poplatků zasílá také na účty u českých bank. Proces vyřízení platby je velmi jednoduchý. Jakmile zákazník nakoupí, zobrazí se platba v aplikaci Stripe. Po týdnu pak dojde k převodu prostředků na bankovní účet obchodníka.
Vývojáři platební brány Stripe kladou velký důraz na bezpečnost. Její vlajkovou lodí je funkce Radar, která hlídá, zda nedochází k podezřelé či podvodné transakci. Pokud takový převod detekuje, sama jej zablokuje, což vám může ušetřit zbytečné problémy. Vy jakožto majitel platební brány můžete také aplikaci Stripe říci, na které konkrétní transakce může pohlížet jako na podezřelé.
Platební bráně Stripe důvěřují po celém světě tisíce malých i velkých společností včetně jmen jako je Spotify, Zoom, Shopify, nebo Uber. Tak proč si Stripe nevyzkoušet také? Rádi vám pomůžeme s implementací do vašeho e-shopu. Stačí nás kontaktovat a společně už vymyslíme to nejlepší řešení.
FAQ - Obvyklé dotazy ohledně služby Stripe?
Registrace je zdarma (žádné instalační poplatky, měsíční poplatky ani skryté poplatky). Stripe si strhává pouze poplatky z každé přijaté platby:
- Karty vydané v Evropě: 1,4% + 6,50 Kč
- Karty vydané mimo Evropu: 2,9% + 6,50 Kč
Stripe služba podporuje platební karty Visa, MasterCard, Maestro, American Express, Google Pay a Apple Pay.
Jakmile Vám klient uhradí na Vašem e-shopu přes službu Stripe, tak si napárujete Váš bankovní účet, kde Vám automaticky po 7 dnech Stripe přepošle peníze (do té doby je vidíte v administrátorské části jako nevyřízené platby). Provizi si Stripe odečítá ihned při realizaci obchodu.
V dnešní době využívají službu Stripe na své e-commerce platformě známé značky jako Adidas, Amazon, Booking.com, Shopify, Unicef, Salesforce, Spotify, Uber, a s pousty jiných známých společností.
Stripe máš před-přiravené pluginy pro následující e-shopové řešení: WordPress (WooCommerce), Magento, Joomla a Drupal. Případně Vám pomůžeme implementovat přes API rozhraní platební bránu Stripe pro Váš e-shop. Kontaktujte nás.